Storitve upravljanja so organizacijske, pravne, finančne, administrativne, tehnične in plansko-programerske storitve za upravljanje večstanovanjske stavbe.

Vzdrževanje so materialna vlaganja, ki ohranjajo ali povečujejo uporabne vrednosti stanovanjskih enot in poslovnih prostorov za čas njihove uporabe.

Obratovanje večstanovanjske stavbe zajema storitve v zvezi z uporabo skupnih prostorov, delov in naprav večstanovanjske stavbe in funkcionalnega zemljišča ter stroške, ki nastajajo s tem v zvezi, predvsem pa: stroške čiščenja, elektriko, vodo, ogrevanje, obratovanje naprav, administrativne stroške, stroške za hišnika in vse druge stroške.

upravljanje stavb prima plus

ORGANIZACIJSKO-ADMINISTRATIVNA OPRAVILA

  • pridobitev, nastavitev in vodenje ter ažuriranje evidenc o lastnikih in najemnikih stanovanj, poslovnih prostorov ter o najemnikih skupnih prostorov,
  • pridobitev, nastavitev in vodenje evidenc o skupnih prostorih, delih, objektih in napravah stavbe in pripadajočega zemljišča,
  • izvedba zbora etažnih lastnikov vsaj enkrat letno, priprava predlogov za odločanje lastnikov,
  • sestava pogodbe o medsebojnih razmerjih,
  • arhiviranje dokumentacije,
  • dajanje informacij, priprava sestankov, zbiranje ponudb,
  • koordinacija z nadzornimi odbori, realizacija sprejetih sklepov etažnih lastnikov, obveščanje etažnih lastnikov,
  • koordinacija in spremljanje izvajanja sprejetih odločitev etažnih lastnikov,
  • posredovanje informacij upravnim organom, etažnim lastnikom in najemnikom,
  • pridobitev nepovratnih sredstev EKO sklad,
  • arhiviranje dokumentacije,
  • izdelava letnega poročila upravnika s prikazom stroškov in stanjem zbranih sredstev,
  • druga opravila pri vodenju evidenc, ter koordiniranje in nadzor izvajanja storitev.

TEHNIČNO STROKOVNA OPRAVILA

  • pregled stanja nepremičnine in zemljišča, ter ugotavljanje in organiziranje potrebnih vzdrževalnih del in obnove,
  • priprava načrta vzdrževanja skupnih prostorov, delov objekta in naprav v stavbah ter zemljišča (letnega in petletnega),
  • pridobivanje ponudb in predračunov ter izbor najugodnejših ponudnikov,
  • pridobivanje soglasij in dovoljenj za izvajanje del,
  • sklepanje pogodb za večja vzdrževalna dela,
  • nadzor pri izvajanju del,
  • sklepanje pogodb za redno vzdrževanje skupnih prostorov, objektov in okolice stavbe,
  • prevzem izvršenih vzdrževalnih del ali obnove,
  • pomoč pri izbiri hišnika, ki bo storitve izvajal na osnovi pogodbe,
  • pomoč pri izbiri čistilnega servisa, ki bo storitve izvajal na osnovi pogodbe,
  • organizacija nujnih intervencijskih vzdrževalnih del,
  • organizacija odprave poškodb v poslovnih prostorih in na skupnih delih in napravah objekta, ki se krijejo iz naslova pogodb z zavarovalnico,
  • prijavljanje morebitnih škod na skupnih prostorih, objektu, delih in napravah, ki se krijejo iz naslova pogodbe z zavarovalnico,
  • nadzor smotrne uporabe skupnih prostorov,
  • druge tehnično-strokovne naloge.

FINANČNO-RAČUNOVODSKA OPRAVILA

  • razdelitev stroškov v skladu s Pravilnikom o upravljanju in Pogodbo o medsebojnih razmerjih v zvezi z upravljanjem stavbe, izdelava in dostava mesečnih obračunov,
  • evidentiranje prihodkov po virih ter poravnava obveznosti dobaviteljev,
  • priprava in evidentiranje pogodbenih obveznosti lastnikov za pokritje stroškov upravljanja,
  • priprava in evidentiranje pogodbenih obveznosti najemnikov,
  • vodenje knjigovodstva in finančnega poslovanja,
  • ažurno knjiženje vseh obveznosti in terjatev,
  • opominjanje dolžnikov in izterjava obveznosti,
  • obveščanje lastnikov o neplačanih terjatvah najemnikov,
  • izdelava zakonsko določenih obračunov in bilanc,
  • vodenje evidenc prihodkov iz naslova oddajanja skupnih prostorov v najem in prijava podatkov na FURS,
  • sklepanje pogodb o izvajanju storitev,
  • dostavljanje kopij računov dobaviteljev in izvajalcev predstavniku etažnih lastnikov,
  • vodenje rezervnega sklada na posebnem transakcijskem računu za posamezni objekt.

PRAVNO-PREMOŽENJSKA OPRAVILA

  • sklepanje pogodb v imenu etažnih lastnikov za vzdrževanje, zavarovanje stavbe in njenih skupnih delov in naprav,
  • zastopanje lastnikov v sodnih in upravnih zadevah,
  • zbiranje in priprava podatkov za izvršilne predloge in tožbe na sodišču,
  • sestava in vlaganje izvršilnih predlogov zaradi sodne izterjave neporavnanih obveznosti etažnih lastnikov,
  • posredovanje dokumentacije odvetniku za izvedbo postopkov pred upravnimi organi in sodiščem,
  • dajanje informacij v zvezi s postopki na zahtevo etažnih lastnikov,
  • vodenje evidenc pravnomočnosti sklepov in izvršljivosti,
  • vodenje evidenc izvršb in rezultatih izterjave,
  • priprava najemnih pogodb za skupne prostore,
  • priprava predlogov za odpoved najemnega razmerja,
  • pridobivanje podatkov o določeni nepremičnini iz zemljiške knjige ali GURS-a
  • organizacija postopkov vzpostavitve etažne lastnine in določitve pripadajočega zemljišča skladno z Zakonom o vzpostavitvi etažne lastnine na predlog pridobitelja posameznega dela stavbe in določanju pripadajočega zemljišča k stavbi,
  • pravna pomoč-informacije.

ŽIVIMO & DELUJEMO

v okolju naših strank. Zadovoljstvo strank je naš dobiček.

0+

Let izkušenj

0/7

Dosegljivost

0%

Poštenost

0+

Zadovoljnih strank

KONTAKTIRAJTE NAS

POSTANITE TUDI VI DEL NAŠE EKIPE.

Kontakt